Velfærdens Helte

Enhedslisten har brug for din støtte

I Enhedslisten arbejder vi lokalt for at sikre vores velfærd, så der er gode normeringer i daginstitutionerne, tid til god undervisning i folkeskolen og omsorg for de ældre. Vi arbejder også for at bevare solidariteten i samfundet, så syge og ledige får ordentlige tilbud og et socialt sikkerhedsnet. Og så vil vi have kommunerne og regionerne forrest i den grønne omstilling, så der omlægges til vedvarende energi og økologi i hele landet.

Vi arbejder også på at skabe et mere lige og retfærdigt samfund hvor der er råd til ordentlig velfærd for os alle sammen. Det får vi ved at stoppe med at give skatterabatter til de rigeste i toppen af samfundet, udbetale gyldne håndtryk til dem der allerede tjener kassen, og får sat en stopper for skattely. Det er nemlig et spørgsmål om prioritering og omfordeling.

Har du lyst til støtte Enhedslistens arbejde for et mere rødt og lige Danmark kan du støtte her:

Giv økonomisk bidrag

Hvis du har lyst til at blive medlem og en del af fællesskabet kan du blive det lige her.

Bliv medlem knap

Enhedslisten stiller op til Kommunalvalg over hele landet. Se her hvem du kan stemme på i din kommune. Og her hvem du kan stemme på til Regionsrådsvalget.

Kandidater til Kommunalvalget

Kandidater til Regionsråd